"shalom" center ging al de fout in vanaf de eerste discusie
Pagina 1 van 1
"shalom" center ging al de fout in vanaf de eerste discusie
De "shalom" center denkt ook ff slim te zijn . Van af de eerste posting schreven hun mij dat de vertaling van de woorden "im tasiem asjam nafsjo" zou zijn "als zijn ziel schuld zou bekennen" .
Nou een ieder die een beetje Hebreeuws kent, weet [en daar had ik trouwens met jou Eli geen enkel probleem over] dat "tasiem" , "jij stelt" betekent en "asjam", "schuldoffer" .
En toen ze in de problemen kwamen met de vertalingen die ze gaven haalden ze stuk of 100 andere onderwerpen erbij .
Nogmaals "shalom" center : zijn jullie nou wel van plan om voor de ogen van een ieder in discusie te gaan ?
Florin
Nou een ieder die een beetje Hebreeuws kent, weet [en daar had ik trouwens met jou Eli geen enkel probleem over] dat "tasiem" , "jij stelt" betekent en "asjam", "schuldoffer" .
En toen ze in de problemen kwamen met de vertalingen die ze gaven haalden ze stuk of 100 andere onderwerpen erbij .
Nogmaals "shalom" center : zijn jullie nou wel van plan om voor de ogen van een ieder in discusie te gaan ?
Florin
Florin- Aantal berichten : 44
Registration date : 24-05-08
Re: "shalom" center ging al de fout in vanaf de eerste discusie
Florin schreef:De "shalom" center denkt ook ff slim te zijn . Van af de eerste posting schreven hun mij dat de vertaling van de woorden "im tasiem asjam nafsjo" zou zijn "als zijn ziel schuld zou bekennen" .
Florin
"shalom" center,
hoe wou je nou "tasiem" vertalen met "ZIJN ZOU BEKENNEN" ? Leg dat even uit .
Florin
Florin- Aantal berichten : 44
Registration date : 24-05-08

» Shalom, stel jezelf even voor.
» Kennismakingsforum op speciaal verzoek van de eerste gebruiker van dit forum
» Kennismakingsforum op speciaal verzoek van de eerste gebruiker van dit forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: